Jest środek tygodnia, telefony dzwonią cały czas a za drzwiami stoi szereg klientów. Podświadomie poświęcasz jakość usług aby się wyrobić; w końcu, jak szkodliwe może być dziesięć minut złej obsługi klienta?

Niestety może to być szkodliwe gdy w twojej firmie pojawi się tajemniczy klient.

Tajny klient to osoba zatrudniona przez agencję, detalistę lub krytyka branżowego, której głównym celem jest ocena poziomu obsługi klienta oferowanej w twoim przedsiębiorstwie. Informacje te są następnie publikowane w formie przeglądu czy recenzji. Ponieważ zła ocena może znacząco wpłynąć na reputację firmy, konieczne jest, aby pracownicy zawsze zapewniali wyjątkową obsługę klienta. Tajemniczy klient
Jak rozpoznać tajemniczego klienta? Oto klika szczegółów:
1. Robi zdjęcia;
2. Prowadzi jakieś notatki;
3. Zadaje zdecydowanie zbyt dużo pytań;
4. Negatywnie reaguje na twoje prośby o cierpliwość i zmniejszenie liczby pytań;
5. Zadaje pytania o twoją konkurencję;
6. Sprawdza łazienki w sklepie, firmie;
7. Obserwuje każdy twój ruch;

Powodzenia w radzeniu sobie z tajemniczymi klientami.