Audyty i procedury sklepowe

Aby zbadać jak działa nasza firma warto przeprowadzić audyty i procedury sklepowe. Jest to ochrona nie tylko marki, ale także naszego wizerunku.

Podczas takich przeprowadzonych badań można zweryfikować standardy ekspozycyjne produktów, wykryć aktualne promocje i inne działania marketingowe konkurentów, możemy również mieć wgląd w statystyki, które obrazować będą poziom sprzedaży w danych lokalizacjach, bądź na danych obszarach, poznamy opinie sprzedawców oraz uwagi klientów dotyczące produktów konkurencyjnych, zbadać stan zapasów magazynowych produktów i produktów konkurencji w danych sklepach.

Procedury określają najlepszą metodę wykonywania pracy, ponieważ standardy wywodzą się z wieloletniego doświadczenia pracowników, więc ich przestrzeganie ułatwi życie zarówno im, jak i kierownictwu. Niewielu z nas lubi procedury, ponieważ kojarzą się one z biurokracją. Jesteśmy ludźmi kreatywnymi i podporządkowanie się pewnym procedurom bądź narzucanym regułom uważamy za cos co może nam zaszkodzić.

Kategoria: