Audyty i procedury sklepowe

Super User

Audyty i procedury sklepowe

Aby zbadać jak działa nasza firma warto przeprowadzić audyty i procedury sklepowe. Jest to ochrona nie tylko marki, ale także naszego wizerunku.

Podczas takich przeprowadzonych badań można zweryfikować standardy ekspozycyjne produktów, wykryć aktualne promocje i inne działania marketingowe konkurentów, możemy również mieć wgląd w statystyki, które obrazować będą poziom sprzedaży w danych lokalizacjach, bądź na danych obszarach, poznamy opinie sprzedawców oraz uwagi klientów dotyczące produktów konkurencyjnych, zbadać stan zapasów magazynowych produktów i produktów konkurencji w danych sklepach.

Procedury określają najlepszą metodę wykonywania pracy, ponieważ standardy wywodzą się z wieloletniego doświadczenia pracowników, więc ich przestrzeganie ułatwi życie zarówno im, jak i kierownictwu. Niewielu z nas lubi procedury, ponieważ kojarzą się one z biurokracją. Jesteśmy ludźmi kreatywnymi i podporządkowanie się pewnym procedurom bądź narzucanym regułom uważamy za cos co może nam zaszkodzić.

Tajemniczy klient Rossmann

Super User

Tajemnicze zakupy to proces, w którym osoba odwiedza sklep detaliczny, restaurację, oddział banku lub dowolną inną lokalizację w celu zmierzenia jakości obsługi klienta.

Wiele firm definiuje szczegółowe procesy i parametry, aby zapewnić klientom dobre doświadczenia w swoich lokalizacjach handlowych. Oto niektóre przykłady, na które zwracają uwagę:

Czytaj więcej: Tajemniczy klient Rossmann

Tajemniczy klient jak rozpoznać

Jest środek tygodnia, telefony dzwonią cały czas a za drzwiami stoi szereg klientów. Podświadomie poświęcasz jakość usług aby się wyrobić; w końcu, jak szkodliwe może być dziesięć minut złej obsługi klienta?

Niestety może to być szkodliwe gdy w twojej firmie pojawi się tajemniczy klient.

Czytaj więcej: Tajemniczy klient jak rozpoznać