Hotele tradycyjnie nie kojarzą się z tajemniczymi klientami. Zamiast tego istnieje klasyczna wizja tajemniczego klienta. Który jest zwykle kimś, kto chodzi po sklepie. Obserwowanie obsługi klienta, dostępności zapasów lub wyglądu sklepu. Czy wiesz jednak, że hotele coraz częściej używają tajemniczych klientów do oceny ogólnego doświadczenia? Ciekawie, prawda?


Tajemniczy klient spędza czas w hotelu, oceniając wiele jego elementów. Na przykład obsługa klienta, czystość, jedzenie, wystrój i efektywność personelu. Uzyskane informacje zwrotne mogą być wykorzystywane przez personel i kierownictwo. Sugerowanie ulepszeń dla niektórych części firmy. Co więcej, kiedy klienci będą zadowoleni, prawdopodobnie wrócą w przyszłości. Ponadto polecą hotel znajomym i rodzinie. Regularne wizyty tajemniczych klientów trzymają twoich pracowników w ryzach. Upewnij się, że personel konsekwentnie zapewnia wysoki poziom usług. Jeśli pracownicy wykonują świetną robotę - nagradzaj ich! Nic nie jest lepsze dla morale i utrzymania pracowników szczęśliwymi jak premie.